Friday, November 29, 2013

ရန္ကုန္- မႏၱေလး ရထားလမ္း ပိုင္းကို (JITI) မွ ဂ်ပန္ နည္းပညာျဖင့္ သံလမ္းမ်ား အဆင့္ျမႇင့္ တင္ျခင္း လုပ္ငန္း စတင္

ရန္ကုန္ ႏိုဝင္ဘာ ၂၈
ျမန္မာ ႏိုင္ငံ၏  ရထားလမ္း ပို႔ေဆာင္ေရး က႑ ဖြံ႕ၿဖိဳး တိုးတက္ေရးကို ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွ ၂ဝ၁၂ခုႏွစ္ ဧၿပီလ ေနာက္ပိုင္းမွ စဥ္ဆက္မျပတ္ ကူညီ ေဆာင္ရြက္ ေပးလ်က္ရွိရာ ႏိုဝင္ဘာ ၂၈ရက္မွ စတင္၍ ရန္ကုန္- မႏၲေလး မီးရထား သံလမ္းမ်ား အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္း လုပ္ငန္းကို ဂ်ပန္ အျပည္ျပည္ ဆိုင္ရာ ပို႔ေဆာင္ေရး အဖြဲ႕အစည္း (JITI) ၏ ကူညီ မႈျဖင့္ ျမန္မာ့ မီးရထား ဝန္ထမ္းမ်ား ပူးေပါင္းကာ
စတင္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
ထိုသို႔ စတင္ ေဆာင္ရြက္မႈႏွင့္ ပတ္သက္၍ ျမန္မာ့မီးရထား ဒုတိယ အေထြေထြ မန္ေနဂ်ာ (ၿမိဳ႕ျပ) ဦးသန္းေဌးက ''၃၈၅ ဒသမ ၅ မိုင္ ရွည္လ်ားတဲ့ ရန္ကုန္- မႏၲေလး ရထားလမ္းပိုင္း သံလမ္းမ်ား အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္း လုပ္ငန္းကို (JITI) မွ လွဴဒါန္းတဲ့ သံလမ္းျပဳျပင္ ထိန္းသိမ္းေရး လုပ္ငန္းသံုး ဂ်ပန္ နည္းပညာ ေခတ္မီ စက္ပစၥည္း ေလးမ်ဳိးကို အသံုးျပဳကာ စတင္ ေဆာင္ရြက္ေန ပါၿပီ။ 
ရန္ကုန္ ဘူတာႀကီးကေန စတင္ၿပီး သဃၤန္းကြၽန္း ေလးေထာင့္ကန္ (ရြာသာႀကီး) ရထား သံလမ္းပိုင္း ျပဳျပင္ ထိန္းသိမ္းျခင္းကို ဂ်ပန္နည္းပညာ အသံုးျပဳကာ မီးရထား ေတြ  ပံုမွန္ သြားေနက် ႏႈန္းထက္ အရွိန္ျမႇင့္ၿပီး သြားလာႏိုင္ေစရန္ ေဆာင္ရြက္ သြားမွာပါ''ဟု ေျပာၾကားသည္။
ဆက္လက္၍ ''အဲဒီကေန တစ္ဆင့္ ပဲခူး- ေတာင္ငူ ရထားလမ္း ပိုင္းအထိ ေဆာင္ရြက္သြားၿပီး ရထားလမ္း ဆုိက္ေရာက္ရာ ၾကားၿမိဳ႕ေတြကို ျဖတ္ၿပီး မႏၲေလးအထိ အဆင့္ဆင့္ ျပဳလုပ္ သြားမွာပါ။ ဒီလို လုပ္တဲ့အခါမွာ ဂ်ပန္ ပညာရွင္ေတြ အေနနဲ႔ ရထားသံလမ္း ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းျခင္း၊ ေခတ္မီ နည္းပညာေတြ၊ နည္းစနစ္ ေတြကို လက္ေတြ႕ လုပ္ငန္းခြင္ တစ္ခု အေနနဲ႔ ျမန္မာ့မီးရထား ဝန္ထမ္းေတြကို နည္းပညာေတြ ျဖန္႔ေဝသြားမွာပါ။ ဒီစီမံကိန္း ႀကီးၿပီး ဆံုးခဲ့ရင္ ရန္ကုန္- မႏၲေလး ခရီးကို ၈ နာရီသာ ၾကာျမင့္မွာ ျဖစ္ပါတယ္'' ဟု ၎က ထပ္မံ ေျပာၾကားခဲ့သည္။
အဆိုပါ ေဆာင္ရြက္မႈသည္ ဂ်ပန္အစိုးရ အေနျဖင့္ ၂ဝ၁၃ခုႏွစ္တြင္ ျမန္မာ ႏိုင္ငံသို႔ အကူအညီ ေပးမည့္ စီမံကိန္း ၁၁ခု အနက္ ရထား ပို႔ေဆာင္ေရး က႑ႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး  ေရွ႕ေျပး စီမံကိန္း တစ္ခု ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ေမာင္မ်ဳိး (ဧရာဝတီ)

No comments:

Post a Comment